بازدید مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از عسگران

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. بازدید مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از عسگران

🔻 مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان روز سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ در سفر به شهرستان تیران و کرون از شهر عسگران بازدید کرد.

🔻 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران ؛ دکتر نادر آخوندی به منظور بررسی فعالیت ها و عملکرد مجموعه شهرداری در شهر عسگران حضور یافت.

🔻 در این بازدید مهندس گودرزی گزارشی از عملکرد شهرداری عسگران در دوره جدید و پروژه های عمرانی تکمیل شده ، در حال اجرا و پیش روی شهرداری ارائه نمود.

🔻 مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان هم ضمن تقدیر وتشکر از عملکرد مجموعه شهرداری عسگران با حضور در واحد های مختلف به بررسی و ارزیابی عملکرد آنها پرداخت و ضمن گفتگو با کارمندان شهرداری ، در جریان مسائل و مشکلات واحد ها قرار گرفت.

🔻 بازدید از آتش نشانی ، کتابخانه عمومی ، سالن ورزشی غدیر ، زمین چمن مصنوعی ، مجموعه فرهنگی ورزشی چند منظوره ، زیرسازی و آسفالت خیابان ها ، رودخانه فصلی ، پارکینگ عمومی ، سالن همایش ها و … از دیگر برنامه های دکتر آخوندی در سفر یک روزه خود به شهرستان تیران و کرون بود.

🔻 مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با حضور در گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام نمود.

🔻وی همچنین با شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر مسجد صاحب الزمان با نمازگزاران و شهروندان به گفتگو پرداخت .

 

 

 

فهرست