برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون در عسگران

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون در عسگران

✅ برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون در عسگران / کتابخانه عمومی شهدای عسگران افتتاح شد

? جلسه شورای اداری شهرستان با حضور مسئولین ارشد شهرستان و روسای ادارات ، نهادها و ارگان های تیران و کرون در شهر عسگران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران ؛ برای اولین بار جلسه شورای اداری شهرستان ، به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی عسگران با موضوع بررسی مشکلات سطح شهر ، صبح روز پنجشنبه سوم آذرماه ۱۴۰۱ در سالن مطالعه کتابخانه عمومی با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، ائمه جمعه ، فرماندار ، بخشداران ، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران ادارات تشکیل شد.

در ابتدای جلسه به مناسبت هفته بسیج از تعدادی از بسیجیان فعال تجلیل شد و سپس رئیس شورای اسلامی و شهردار عسگران به بیان بخشی از کمبودها ، مشکلات و مسائل موجود در شهر عسگران پرداختند.

مشکلات ورزشی و سالن الغدیر ، جاده ارتباطی ، اسناد مسکن ملی ، استقرار پلیس راهور ، مشکلات مدارس ، دفع آب های سطحی و فاضلاب ، روشنایی معابر و بلوار مرغاب ، مشکلات زمین های کشاورزی ، منابع طبیعی ، مشکلات بهداشتی و اورژانس ، ایجاد شعب بانک ها ، دامگاه ، حق آبه و مالیات آب و…. از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد و مسئولین ادارات مربوطه به آن پاسخ دادند و و پس از بحث و تبادل نظر در مورد آن ها تصمیم گیری شد.

امام جمعه شهر عسگران هم به عنوان یکی از میزبانان جلسه ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور میهمانان گفت: شاهد هستیم در سطح شهرستان اقدامات خوبی انجام شده اما به شهر عسگران کم لطفی شده و حتی بسیاری از مدیران ادارات شهرستان تا به حال در این شهر حضور نیافته بودند.
حجت الاسلام والمسلمین صائبی با ابراز خرسندی برای برگزاری چنین جلسه ای در طول سالیان گذشته برای اولین بار در شهر عسگران خواهان توجه ویژه به این شهر و بخش شد و از مسئولین خواست همچون شهرداری عسگران با تفکر بسیجی و جهادی در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

در ادامه جلسه دکتر ابوالفضل ابوترابی ، نماینده مردم شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری عسگران از ادارات مختلف و مدیران ارشد شهرستان خواست تا در چهارچوب قانون با توجه به شعار از مردم برای مردم ، اختیارات امور را به شهرداری واگذار نموده تا مسیر تحول در شهر عسگران سریع تر پیموده شود.

دکتر محمدی کیا ، فرماندار شهرستان تیران و کرون در پایان به جمع بندی جلسه پرداخت و خاطرنشان کرد برگزاری این جلسات تشریفاتی نبوده و مدیران ادارات باید تمام تلاش خود را در خدمت به مردم به کار گیرند.

جلسه شورای اداری با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین معتمدی ، رییس نهاد کتابخانه های استان اصفهان و برگزاری مراسم افتتاحیه کتابخانه عمومی شهدای شهر عسگران به پایان رسید.

پیش از جلسه شورای اداری « ابوترابی » به همراه فرماندار ، بخشدار کرون و جمعی از مدیران فرمانداری از بخش های مختلف شهرداری عسگران و پروژه ها و اقدامات انجام شده مثل میدان ورودی و جاده ارتباطی ، مخزن ذخیره آب ، زمین چمن مصنوعی ، سالن زورخانه ، دیوارچینی رودخانه ، ساختمان شورا ، منزل سازمانی نیروی انتظامی ، بازسازی ساختمان مخابرات ، پارک اختریه ، سالن آرامستان ، غسالخانه و سردخانه و… بازدید کردند.

فهرست