بیش از ۱۰ طرح و پروژه در عسگران در حال اجراست

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. بیش از ۱۰ طرح و پروژه در عسگران در حال اجراست

🔻 بر اساس بودجه سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ طرح و پروژه عمرانی در سطح شهر عسگران به صورت همزمان در حال اجراست.

🔻 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران ؛ مهندس گودرزی با اعلام خبر فوق ، گفت : از ابتدای سال جاری ترمیم و آسفالت معابر اصلی و فرعی از سر گرفته شد که همچنان و تا آغاز فصل سرما ادامه خواهد داشت.

🔻 وی افزود : ساماندهی میدان ورودی شهر موسوم به «ولایت» به مساحت بیش از یک هکتار و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان در حال اجراست.

🔻 گودرزی اظهار داشت: احداث سالن چند منظوره ورزش های تُشکی موسوم به «زورخانه» در دست اقدام است و بازسازی و تعمیرات اساسی سالن ورزشی الغدیر هم در حال انجام است.

🔻 شهردار عسگران با اشاره احداث پارکینگ ماشین آلات شهرداری و ایستگاه هواشناسی از پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم آرامستان و ساماندهی دیواره رودخانه فصلی خبر داد.

🔻وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت سینما از این بابت که می تواند به عنوان یه مکان و وسیله ای برای ارتباط جمعی در جهت نشر و گسترش فرهنگ جامعه ، نقشی کلیدی ایفا کند و همچنین نیاز مبرم شهر به مکانی برای برگزاری همایش ها و جلسات ، یک مجموعه مشارکتی چند منظوره دارای ۲ سالن به ظرفیت هرکدام ۱۳۰ صندلی در حال احداث است.

🔻 مهندس گودرزی خاطرنشان کرد: چند طرح مصوب شامل طرح توسعه منطقه نمونه گردشگری چشمه مرغاب ، طرح درختکاری شهید سلیمانی ، طرح احداث منطقه کارگاهی و انتقال کارگاههای مزاحم شهری و طرح دفع آب های سطحی هم در صورت تخصیص بودجه لازم به زودی و در سال جاری عملیاتی خواهند شد.

فهرست