جشن تولد انقلاب در شهر عسگران برگزار شد

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. جشن تولد انقلاب در شهر عسگران برگزار شد

جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور با حضور چشمگیر مردم و مسئولین در شهرعسگران برگزار شد.

? به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عسگران ؛ مردم بخش کرون امروز در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بار دیگر با راهپیمایی پرشکوه خود حماسه‌ای دیگر را خلق کردند.

?راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در عسگران همزمان با سراسر کشور حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از گلزارشهدا آغاز شد و مرد و زن، کودکان، نوجوانان، جوانان و افراد مسن همه و همه در این راهپیمایی حضور پیدا کردند تا نشان دهند در هر شرایطی در این عرصه اجتماعی شرکت می کنند.

? در این راهپیمایی امام جمعه و بخشدار کرون ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی و نیروهای شهرداری عسگران ، فرماندهی و نیروهای انتظامی بخش کرون ، بسیجیان و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج ، دهیاران و اهالی روستاهای بخش کرون ، ائمه جماعات و هیات امنای مسجد و هیئات مذهبی ، مدیران ، معلمان ، دانش آموزان و دانشجویان ، خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران و آحاد مردم شهرعسگران با حضوری انبوه و متراکم در کنار هم خشم و انزجار خودشان را از دشمنان نظام و انقلاب به نمایش گذاشتند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حضور خودشان را به تصویر کشیدند.

? راهپیمایان پس از طی کردن بلوار شورا و بلوار امام خمینی (ره) در مسجد به عنوان خاستگاه انقلاب تجمع کردند و به سخنان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا صائبی ، امام جمعه شهرعسگران و بخش کرون گوش فرادادند.

?این مراسم باشکوه با قرائت قطعنامه و تایید و تکبیر شرکت کنندگان به پایان رسید و در طلیعه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب ، مردم بار دیگر با حضور حداکثری رنگین کمانی زیبا از حضور آگاهانه خود را ترسیم کردند تا ایران اسلامی استوار بماند.

فهرست